[Mplayer-felhasznalok] MSI MS-8890 GEF4 MX440-8X kerdes

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Sun Oct 12 13:06:03 CEST 2003

Hali,

"ZIEGLER Ga'bor" <ziegler at alpha.tmit.bme.hu> írta 2003-10-12 11:49-kor:
> Hallgatok én a jó szóra, ha van árban nem tul drasztikusan eltérő darab! :-)
>
> Erről a mi a véleményed?: PowerColor Ati Radeon 9200 / 128MB DDR / TV+DVI Out
No, erről a PowerColorról némi gyakorlati tapasztalás:
Nekem PowerColor-os Ati Radeon 8500 LE / 64MB DDR / TV + DVI van,
3 Kimenete van: S-Video, VGA, DVI. Adtak S-Video -> composite átalakítót
hozzá, adtak DVI->VGA átalakítót, 1,5 m S-Video kábelt, 1,5m Composite (2
végén RCA dugók) kábelt... 3 CD-t: 1 Driver CD (dózer only driverek), 1
legális PowerDVD-t, meg vmi Rune nevű játékot. Egyiket se használom :-)
Linuxon mplayer-rel ha TV-re akarom kitenni a képet, akkor
mplayer -vo svga:vidix
Ilyenkor úgy butulok, hogy fel van rá dugva a videó, hogy a bootkor, a biosa
"érezze" a visszacsatolást. (Érdekes módon a TV-nk nem hat rá, ha be van
kapcsolva :-) )
Szabvány tavaly október-november körüli 4.2.99-es XFree-vel akkori
dri.sf.net -ről készült .deb-ekben akkoriban elérhető snapshottal hajtom.
(Azóta nem piszkáltam, mert minek, ha megy:-) )
Vsz. az újonnan kiadott driverek, már dual-headban is képesek a TV-vel
egyszerre meghajtani, csak mintha azokban meg nem lenne -vo xv support.
Persze -vo xvidix-el is lehet próbálkozni :-)
A lényeg: imho elég kulturáltan elkészítik ezt a powercolor nevű klónt.

Üdv:Gyur!
----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
PÁSZTOR György                                 e-mail: pasztor at fsn.hu