[Mplayer-felhasznalok] Nagy idotartamu TV felvetel

Kövesdi György gyorgy.kovesdi at siemens.com
Mon Jul 7 12:00:01 CEST 2003

En rendszeresen keszitek nagy (4-5 ora) felveteleket, es nem volt vele
problemam. Egyreszt ha 800+128 kb/s a sebesseg, akkor 4 ora meg 2
giga meret alatt van, masreszt a mencoder (nekem) barmekkora avit tud
csinalni. Igaz, mas programok altalaban nem olvassak el, de ugyis
mencoderrel kell faragni rajta.
MJPEG kodolassal mar 24 gigas avit is csinaltam, es ment.

Udv:
K. Gy.

2003. július 7. 11:00 dátummal Kupor Laszlo ezt írta:
> Sziasztok,
>
> Visszaterve az elozo nyitott thread-re kicsit mas szempontbol
> szeretnem megkozeliteni a kerdest.
> Szeretnek hosszu idotartamu(4ora+) felveteleket kesziteni
> tunerkartyamrol, es mivel sajna a magyar viszonyok mellett nem
> lehet idoziteni a felvetelt ( +-30perc-1ora elteresek a jelzett es
> valos kezdesek kozott ) nem tudom szeparalni ugy a filmeket hogy
> --endpos -al arra az idopontra teszem a leallitast es az
> ujrainditast, mikor nem problemas a felvetel ujrainditasa (pl. epp
> reklam van).
> [...]

"There are only 10 types of people in this world: those who
understand binary and those who don't."