[Mplayer-felhasznalok] Nagy idotartamu TV felvetel

Kupor Laszlo mplayer at willy.hu
Mon Jul 7 11:00:47 CEST 2003

Sziasztok,

Visszaterve az elozo nyitott thread-re kicsit mas szempontbol szeretnem
megkozeliteni a kerdest.
Szeretnek hosszu idotartamu(4ora+) felveteleket kesziteni tunerkartyamrol,
es mivel sajna a magyar viszonyok mellett nem lehet idoziteni a felvetelt
( +-30perc-1ora elteresek a jelzett es valos kezdesek kozott ) nem tudom
szeparalni ugy a filmeket hogy --endpos -al arra az idopontra teszem a
leallitast es az ujrainditast, mikor nem problemas a felvetel ujrainditasa
(pl. epp reklam van).
Regebben vcr-t hasznaltam (avifile) erre a celra ahol volt lehetosegem az
avi bizonyos meretenel szetvagni a felvetelt. A program a megadott
meretnel az avit ellatta headerrel es egy masik avira allitotta ra az
outputot aminek a neve basename_index.avi lett es igy akarmilyen
hosszusagu felvetel keszitheto volt vele.
Az mplayerben hasonlo lehetoseget nem talaltam es a kodot jelenleg minimalisan
sem ismerem, kerdeznem van e technikai lehetoseg arra hogy hasonlo eljarast
lehessen elvegezni az mplayerrel, vagy a mostani strukturaja ezt nem tamogatja?

Ha valakinek barmely mas mukodokepes otlete van, persze szivesen fogadom.

Koszi.

Udv.
Willy