[Mplayer-felhasznalok] Nagy idotartamu TV felvetel

Kupor Laszlo mplayer at willy.hu
Mon Jul 7 12:30:06 CEST 2003

On Mon, 7 Jul 2003, [iso-8859-1] Kövesdi György wrote:

>En rendszeresen keszitek nagy (4-5 ora) felveteleket, es nem volt vele
>problemam. Egyreszt ha 800+128 kb/s a sebesseg, akkor 4 ora meg 2
>giga meret alatt van, masreszt a mencoder (nekem) barmekkora avit tud
>csinalni. Igaz, mas programok altalaban nem olvassak el, de ugyis
>mencoderrel kell faragni rajta.
>MJPEG kodolassal mar 24 gigas avit is csinaltam, es ment.

Egyreszt lehetnek kulon igenyeink(nekem nagyon keves a 800) masreszt mivan
ha 12 orat szeretnek felvenni? Ez nem megoldas.
Azt senki nem mondta, hogy nem lehet letrehozni ekkora avit az mplayerrel,
csak a megoldas nem teljesen korrekt mindenkepp vesztesz vele.

A kerdesre lecci ne irjatok olyan valaszokat amit mar egyszer
megbeszeltunk, mert koztudott dolgokat ismetelgetunk.
Nem az a kerdes, hogy jo e a mostani helyzet, hanem az van e lehetoseg
valtoztatni, vagy van e valamilyen mod elkerulni az "anomaliat".

Udv.
Willy