[Mplayer-felhasznalok] Default ertek a "-vop expand" opciohoz

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Thu Jan 23 13:37:23 CET 2003

2003. január 23. 13:27 dátummal Kercso Jozsef ezt írtad:
> Nem, meg nem probaltam, de barmit is csinaljon(gondolom
> ugyanazt, amit en leirtam) attol meg nekem kell a film szelessegebol
> a peldaban szereplo "480"-at kiszamolni. Es ha az megvan, akkor
> akar a masikat is kiszamolhatnam. Tehat ismetlem, az eredeti otlet
> az, hogy a default ertek az legyen, amit az ember a leginkabb
> hasznalni szokott. Ha pedig kell valami extra, akkor azt megadhatja
> kezzel.

Nos erre megoldás lehet a szoftveres skálázás bekapcsolása. :)

-vop expand=768:576:-1:-1:1,scale=768:-2

így mindig 768 lesz a szélesség, arányosan széthúzza/összenyomja szoftveresen.

Hehe, persze ehhez kell proci is.

Más megoldás:
a TOOLS kvtárban van a midentify script, azzal kiszeded a szélességét, és
utána már egyszerű dolgod van, akár egy egyszerű scripttel parsolod,
kiszámolod a 3/4-ét, és kész.

Tib