[Mplayer-felhasznalok] Default ertek a "-vop expand" opciohoz

Little Lewis biga at lamer.hu
Thu Jan 23 14:34:47 CET 2003

Gemes Tibor wrote:

>Más megoldás:
>a TOOLS kvtárban van a midentify script, azzal kiszeded a szélességét, és
>utána már egyszerű dolgod van, akár egy egyszerű scripttel parsolod,
>kiszámolod a 3/4-ét, és kész.

Hi!
Probaltam egy shell scriptet irni, ami ezt csinalna, szep volt is meg jo is,
kiveve hogy (tudatlansagbol) nemtudom mivel lehet lebegopontos muveleteket
vegezni. (Osztas, az expr es a $[] kerekiti)
Megoldasnak irtam ra egy C progit, ami kiszamolja es visszaadja a fugg.
meretet.
Tud erre vki valami shell-es megoldast mondani?

---
Bye, BiGA

    "Hogy miert jatszom 4 oraja egyfojtaban a Quake 3-mal??? Ja nem...
    Csak a linuxot tesztelem."