[Mplayer-felhasznalok] Default ertek a "-vop expand" opciohoz

Kercso Jozsef jozsefke at freemail.hu
Thu Jan 23 13:27:04 CET 2003

Nem, meg nem probaltam, de barmit is csinaljon(gondolom
ugyanazt, amit en leirtam) attol meg nekem kell a film szelessegebol
a peldaban szereplo "480"-at kiszamolni. Es ha az megvan, akkor
akar a masikat is kiszamolhatnam. Tehat ismetlem, az eredeti otlet
az, hogy a default ertek az legyen, amit az ember a leginkabb
hasznalni szokott. Ha pedig kell valami extra, akkor azt megadhatja
kezzel.

joco