[Mplayer-felhasznalok] konvertalas-aspect ratio problem

Veres Imre imre.veres at online.hu
Mon Jan 20 09:39:30 CET 2003

2003-01-20, h keltezéssel kagura at emese.ceu.hu ezt írta:

> probalkoztam mind a transcode, mint a mencvcd stuffokkal, de nem tudtam
> kikuszobolni azt a jelenseget, hogy pl egy 640x288 merettel rendelkezo
> avibol torzulas nelkul csinalhassak 480x576 4:3 vagy 16:9 ratioju kepet.

Epp a napokban volt egy thread, negy-harom subjecttel. En ugy csinalnam,
hogy az mencvcd-be beleirnek meg egy parameter fogadast, vagy akar
beleirhatod direktben is. Tehat van egy -aspect parameter, aminek
megadhatsz 4:3 vagy 16:9 (esetleg ha jobban szereted, 1.3333 vagy
1.7777) parametert. Mivel az avi-nal nem tudja detektalni az mencoder,
ezert kenytelen vagy direktben megadni.

> Ja es kerlek ne ajanljatok, hogy hasznaljak Win-t

Ezen a listan kb. ez az utolso megoldas lenne... :-)

S.