[Mplayer-felhasznalok] konvertalas-aspect ratio problem

kagura at emese.ceu.hu kagura at emese.ceu.hu
Mon Jan 20 09:22:56 CET 2003

Sziasztok,

Mivel otthoni asztali dvd lejatszon szeretnem lejatsznai az svcd formatumu
filmeket, ezert transzkodolni kell a divx-s (xvid-es) avikat. Nagyon sokat
probalkoztam mind a transcode, mint a mencvcd stuffokkal, de nem tudtam
kikuszobolni azt a jelenseget, hogy pl egy 640x288 merettel rendelkezo
avibol torzulas nelkul csinalhassak 480x576 4:3 vagy 16:9 ratioju kepet.
minden esetben fuggoleges iranyban megnyujtja a kepet. El tudom ez
kerulni, vagy kenytelen vagyok belenyugodni?
Ja es kerlek ne ajanljatok, hogy hasznaljak Win-t

Kagura