[Mplayer-felhasznalok] konvertalas-aspect ratio problem

kagura at emese.ceu.hu kagura at emese.ceu.hu
Mon Jan 20 09:47:47 CET 2003

Koszi, de a -aspect-et kiprobaltam, es nem volt valtozas.. ;(
 a kor tovabbra is fuggoleges iranyban elnyujtott ellipszisnek latszik.
A masik problemam a minosegromlas, ahol lassu a szinatmenet (pl a
matrixban levo felhomalyos jelenetekben) ott elegge pixelezi a kepet, ami
az eredeti aviban nem latszik.

Kagura