[Mplayer-felhasznalok] font meret beallitas

Stanicz Ferenc f.stanicz at chello.hu
Sat Jan 18 11:39:19 CET 2003

Hali!

Mar regota hasznalom a mplayer-t, eddig mindig rpm-ben huztam le a
netrol... ma gondoltam megnezem "mi is az a cvs". Tehat leszedtem kb fel
oraval ezelotti cvs verziot, majd utana --enable-gui --language:hu
opciokkal le is fordittam. Eddig nem is volt gond, de grafikus feluleten
a beallitasokbol eltunt /legalabbis nalam/ a font path. Eddig az rc2
volt fennt, abban be lehetett allitani, nagyon zavaro, mert viszonylag
gyakran kell valtogatnom... mit benaztam el? Pls help...

Minden valaszt elore is koszonok.
--

Udv:

    Stanicz Feri