[Mplayer-felhasznalok] font meret beallitas

Kalman Mariak sirkalmi.mplayer at mailbox.hu
Sat Jan 18 23:57:16 CET 2003

Bocs nem a tiedre valaszolok konkretan, de a kerdesem kapcsolodik ehez.
Eddig fix meretu fontokat hasznaltam aztan a napokban olvasgattam a
doksit es felfedeztem, hogy mar TrueType fontokat is tamogat.
Letoltottem az rc2-ot leforgattam mukodik is csak baromi nagy a
betumeret. A fix meretnel ugye egyertelmu volt, ennel felfedeztem egy
opciot aminel a parancssorban lehet allitani. Nos a kerdesem az, hogy a
~/.mplayer/config file-ban lehet-e szabajozni a meretet? Es egyaltalan
hol talalok leirast a config file szerkesztesehez? Vagy csak azokat
lehet allitani benne ami a minta config-ban felvannak sorolva?

Kosz a segitseget:
--

signature: