[Mplayer-felhasznalok] Hehe

Veres Imre imre.veres at online.hu
Thu Jan 2 14:12:13 CET 2003

Csak nehogy ma' mindig csak a szidast kapjatok: rc2-vel nezegettem itt a
munkahelyen egy XXX-et. A gepemre van kotve egy erosito meg hangfal,
innen mennek a szobanak kozben a zenek; de annak tudataban inditottam el
a filmet, hogy xmms ugyis fogja a /dev/dsp-t, kozben meg szepen atnezem
a kepi anyagot... ;-) Viszont ket mp3 kozott az xmms egy pillanatra
elengedi a /dev/dsp-t, es ebben a pillanatban az mplayer benyomta a "Ja,
ja, Stefan, spritzen, spritzen, ja, ja, harder, Stefan.... stb." :-))))

Szoval ezt valamikor Ti raktatok bele, hogy a lejatszas kozben is
probalkozik a dsp-be irni? Mert meg regebben a lejatszas elejen kiirta,
hogy "No audio", es nem is probalta ujra elfoglalni a /dev/dsp-t.
Mindkettovel OSS-t hasznalok...

SiX