[Mplayer-felhasznalok] Hehe

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Jan 2 14:27:11 CET 2003

Hi,

> Csak nehogy ma' mindig csak a szidast kapjatok: rc2-vel nezegettem itt a
> munkahelyen egy XXX-et. A gepemre van kotve egy erosito meg hangfal,
> innen mennek a szobanak kozben a zenek; de annak tudataban inditottam el
> a filmet, hogy xmms ugyis fogja a /dev/dsp-t, kozben meg szepen atnezem
> a kepi anyagot... ;-) Viszont ket mp3 kozott az xmms egy pillanatra
> elengedi a /dev/dsp-t, es ebben a pillanatban az mplayer benyomta a "Ja,
> ja, Stefan, spritzen, spritzen, ja, ja, harder, Stefan.... stb." :-))))

az szopas :)

> Szoval ezt valamikor Ti raktatok bele, hogy a lejatszas kozben is
> probalkozik a dsp-be irni? Mert meg regebben a lejatszas elejen kiirta,
> hogy "No audio", es nem is probalta ujra elfoglalni a /dev/dsp-t.
> Mindkettovel OSS-t hasznalok...

nem raktunk bele ilyet
lehet hogy fallbackolt SDL-re az meg csinal erdekes dolgokat
pl. nekem itt i815-os ICH integralt ac97 lofaszon lejatszik ugy hanggal
videot hogy kozbe mp3-at hallgatok. -ao oss-el meg device busy...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu