[Mplayer-felhasznalok] OT picit - Milyen hardware-t?

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sat Sep 7 04:20:03 CEST 2002

On Sat, Sep 07, 2002 at 02:08:01AM +0200, l4mer|E wrote:

> rendben, en sem szertnek flamelni ezert ebben a thread-ben ez az uccso
> hozzaszolasom,

bocsi, hogy nem tartom magam az igeretemhez, de most jutottam el odaig,
hogy tenyleg vegigolvassam a szoban forgo cikket.
nos, ha valamirol velemenyt tudok mondani, az a quake iii arena timedemo.
kamu. nincs ra jobb szo, de ha nekem nem hiszed el kerdezd meg nyugodtan
barmelyik (akar honi akar kulfoldi) game magazint (ott rendszeresek a
gamet tesztek), hogy miert amd hasznalnak minden teszthez.

marpedig, ha ez kamu, akkor kamu _lehet_ az egesz.
vasarlas elott, ha gondolod (es bp. nem gond) nagyon szivesen bemutatom
neked es a sajat szemeddel lathatod mit tud egy northwood 1.6 p4 es egy
amd 1.6xp linuxal.

valamint ha linux alat akarsz videot enkodolni, jo lesz, ha figyelembe
veszed, hogy amig linuxban mencoderel az amd oriasit ver a p4-en, addig
windowsban nanduppal alig van kulonbseg. (nemetorszagi m$ ugyfelszolgalat
szerint nem celszeru 100%-os kompatibilitasra torekedni minden hw
megoldassal. azaz fogalmad sem lehet rola, hogy mennyire van (vagy nincs)
egy windows progi amdre optimalizalva.)

--
csa'
l4mer|E