[Mplayer-felhasznalok] OT picit - Milyen hardware-t?

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sat Sep 7 02:08:01 CEST 2002

On Fri, Sep 06, 2002 at 10:05:49PM +0200, Fifi wrote:

> Valami hasonlot latok a
> http://www.tomshardware.hu/cpu/02q2/020506/index.html cimen is ... de Arpi
> most gyozott meg, hogy jo lesz nekem az intel is RDRAM-mal spekelve.
>
> Na meg elso gep es ugye az "'okos' Intel funok" hatasara ez olyan sikk,
> hogy intel procim lehet ;)
> (No flame viccelodtem :)

rendben, en sem szertnek flamelni ezert ebben a thread-ben ez az uccso
hozzaszolasom, de vedd figyelembe, hogy a tomshw-t az intel penzeli. ;) es
ha valamirol hiresek, akkor az az elfogultsag, melyet mi sem bizonyit
jobban mint ami az altalad bevagot linken olvashato:

"...Az igazi áttörést azonban a Pentium 4 "A" a "Northwood" mag
megjelenése hozta, amely a vásárlók tömegeit hódította meg..."

erdekes en ugy tudom, hogy tomegesen perlik az intelt a megteveszto
reklamok miatt, mivel a p4 nem nyujt nagyobb teljesitmenyt (vagy nem
sokkal nagyobbat) mint a p3 es az intel ugy allitotta be mint istenkiraly
cpu-t.

ehh, olvasom ovabb:  "...s mert - legalábbis ma - egyetlen AMD processzor
sem tudja utolérni. ..." na ekkora kamu dumat meg a tomshwtol sem vartam
volna :))))))))

"..s mert nagyon könnyű beszerelni és karbantartani a procit.." -- na ezen
vajon mit erthetnek? :))) na jo, befejezem, mert ahogy latom ez a cikk
akkora pr, mint ide hawai :P

ps.:> amugy az altalam bevagot link menten is northwood p4 szerepel.

--
csa'
l4mer|E