[Mplayer-felhasznalok] -flip bug

Toth Ferenc tf198 at hszk.bme.hu
Thu Sep 5 21:36:57 CEST 2002

Hali!

A kovetkezo az eszrevetelem:

A commandline -flip opcio nalam nem mukodik.
A kimenetek logjat csatoltam.
Az az erdekes benne, hogy ha guiban bekapcsolom a flip-et a
preferences-ben, akkor tokeletesen megy, de ha gui nelkul probalkozom,
akkor a kovetkezo a helyzet:
- elindul a film lejatszas, ha nem nyulok hozza, akkor nehany masodperc
elteltevel magatol leall (mplayer.log)
- ha inditas utan (mielott meg nem all meg) elkezdek tekergetni a filmben,
akkor sokfelekeppen reagal ra:
   - lefagy (su; killall -9 mplayer)
   - kilep hibaval (signal 11) mindig mas modulon belul
  log: mplayer2.log csatolva (a vegen nyomtam 'q'-t, hogy ne legyen hosszu
a log :), de a koztes hibauzenet sokszor megjelenik benne)

A Bugreport tobbi reszet kihagynam, mert minden mas tokeletesen mukodik!
(a tobbi -vop opcio is pl. mirror)
A rendszer SuSE8 + KDE3, nvidia TNT2 vid.kartya, bar ezekkel nem lehet
gond, mert minden mas megy...

Ja es a kep: teljesen benegyzetesedik, latszodik rajta tukrozes nyomai
(negyzetek belseje tukrozve van).
A filmmel sem hinnem, hogy gond van, hiszen -flip nelkul hibatlan a
lejatszas (igazan nincs is szukseg flipre csak probalgattam a pre7 opcioit
sorban :) ).

MPlayer: 0.90pre7

Kitartas!!!
   {asm}