[Mplayer-felhasznalok] Mindentudas, igerem utoljara

Zoltan Ponekker pontscho at kac.poliod.hu
Tue Nov 26 15:26:26 CET 2002

Hali

Asszem most lett elegem.

KUSSSSSSS !!!!

Es ez legyen ezen a listan az utolso csunya anyazas, mert mostmaraztan ...

Tudtommal civilizalt emberek vagyunk !! Vagy nem ? Ha valaki ugy erzi,
hogy nem tud kultiraltan valaszolni egy mailra az inkabb kussoljon.

Felre ertes ne essek, mind a ket oldalnak van nemi igazsaga.

USEREK ! Ha valami segitseg kell, bazmeg ott a bugreports, azzal kezdodik,
hogy legalabb az mplayer output logot kuldjetek mar el ...

A masik, LEHET ertelmesen is valaszolni egy levelre. Ha nem kuld el
valamit, nem a pofajat told le, hanem ird man meg listara,
"kuldjellogotlecci,hamarnemvettedafaratsagot".

Bassza meg a kurva eg.

Pontscho / MOCSKOS PISZOK IDEG / fresh!mindworkz
---
MPlayer Core Team - www.MPlayerHQ.hu

Ui: es igen, szandekosan vagtam be az egesz levelet :P