[Mplayer-felhasznalok] Mindentudas, igerem utoljara

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Tue Nov 26 15:15:37 CET 2002

On Tue, Nov 26, 2002 at 02:49:08PM +0100, Miklos Magyari wrote:

> A sajat Linux->FreeBSD peldamat csak egy dolog miatt emlitettem: lehet
> valami nagyon szep, nagyon jo, de egy par rosszul megfogalmazott mail es a
> felhasznalonak elege lesz az egeszbol. Ha valakit ketszer-haromszor
> letorkollsz (jogosan, vagy jogtalanul), fogja magat, es keres egy masik
> lejatszot. Lehet, hogy rosszabb, mint az MPlayer, de talan jobban
> megerteti magat a levlistan. Erre szerettem volna felhivni a figyelmet.

Nem celom, hogy indulatokat gerjesszek, de meg kell kerdeznem:
es kinek lesz rossz ettol? Egyre tobb az olyan felhasznalo, aki
azt hiszi, hogy a listak tele vannak gondolatolvasoval. Semmi
konkretumot nem mond, de elvarja, hogy segitsenek neki - ingyen
es bermentve, mindenki a sajat szabadidejeben! Ha valaki ez
utobbiakat nem birja felfogni, akkor valoban jobb, ha odebball
egy listaval.

Te is, ahelyett, hogy orulnel, hogy akadt valaki, aki egyaltalan
vette a faradtsagot, es valaszolt a leveledre, elkezded itt
csepulni. Es te vagy felhaborodva...

Es ha meg te lennel az elso (es egyetlen), aki ezt teszi...
De egyre tobben vagytok. Es nem kellene azon csodalkozni, ha
neha valaki elkuld melegebb eghajlatra. Vedd ugy, hogy ezt a
tobbiek miatt (is) kapod.

Meg kellene fontolni ezeket a dolgokat.

--
		Udvozlettel