[Mplayer-felhasznalok] Mindentudas, igerem utoljara

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
Tue Nov 26 14:49:08 CET 2002

sziasztok,

koszonom Andrasnak a segitseget.

Ezt mar megtettem maganban is, de megszolitva erzem magam SiX altal:

> Persze gondolom, most megint a sertodes jon, meg hogy tudnom kene fejbol
> az url-t es azt is, hogy az mplayer mit ir ki, meg hogy minden linuxos
> kocsog.

En ugy gondolom, hogy Te vagy megsertodve (legalabbis a stilusbol itelve).
Nem hinnem, hogy barkit kocsognek neveztem volna (nem is gondolom igy), de
sajnos sok listanak a stilusa szamomra zavaro; erre celoztam, elnezest, ha felreertheto volt.
Viszont ha mar ilyen profi levlistazo es netikettes vagy, legalabb ne egy
olyan levelben flame-elj engem, amibe egy harmadik - segitokesz - ember
nevet es levelet idezed be.

Ketsegtelen, hogy nem kuldtem se URL-t, se mplayer -v output-ot. Azonban
ha a kerdes nem tiszta, hianyoznak a valaszhoz szukseges infok, meg mindig
lehet igy valaszolni:

"ok, kuldd el a linket es az mplayer -v kimenetet, akkor tobbet
tudok mondani", vagy "URL? mplayer -v?" vagy egyszeruen nem kell
valaszolni.

A sajat Linux->FreeBSD peldamat csak egy dolog miatt emlitettem: lehet
valami nagyon szep, nagyon jo, de egy par rosszul megfogalmazott mail es a
felhasznalonak elege lesz az egeszbol. Ha valakit ketszer-haromszor
letorkollsz (jogosan, vagy jogtalanul), fogja magat, es keres egy masik
lejatszot. Lehet, hogy rosszabb, mint az MPlayer, de talan jobban
megerteti magat a levlistan. Erre szerettem volna felhivni a figyelmet.

Mindenfele sertodottseg nelkul.

udv mindeniknek,
mami