[Mplayer-felhasznalok] Mindentudas, igerem utoljara

Fisher fisher at fisher.hu
Tue Nov 26 15:38:09 CET 2002

> Nem celom, hogy indulatokat gerjesszek, de meg kell kerdeznem:
> es kinek lesz rossz ettol? Egyre tobb az olyan felhasznalo, aki
> azt hiszi, hogy a listak tele vannak gondolatolvasoval. Semmi
> konkretumot nem mond, de elvarja, hogy segitsenek neki - ingyen
> es bermentve, mindenki a sajat szabadidejeben! Ha valaki ez
> utobbiakat nem birja felfogni, akkor valoban jobb, ha odebball
> egy listaval.

IMHO nem hisznek semmit. Viszont nem értenek az adott témához, vagy nem
eléggé, így nehezen tudnak megfelelõen kérdezni. Szerintem az mplayer
mencoder kezelése rém egyszerû és rém bonyolult is. Eygszerû ha már érted
a filozófiáját, azt, hogy akik írták hogyan gondolkoztak, valamint ha van
elképzelésed a különbözõ fileformátumokról és jó vagy linuxban de
legalábbis a unix-ban. És bonyolult ha ezekkel a tudásokkal nem
rendelkezel.

Vegyük az Egyszerû Felhasználót aki nem is fordította az mplayert (mert az
sem oly egyszerû), hanem feltett 1 bináris csomagot valahonnét (vagy
valaki megcsinálta neki). Addig még mûködik neki, hogy
"mplayer iceage.avi", de hogy, hogy nem többet szeretne a lelkem. Nem is
megy neki, de hallott egy listáról, amirõl azt írják, hogy felhasználói
lista. És ír is oda, leírja, hogy - szerinte - mi a baj. Mert felhasználó.
És mert nem ért hozzá. De nem feltétlen hülye alattomos állat, aki csak
azért él, hogy a fejlesztõk idegein citerázzon. Még ha esetleg úgy is néz
ki :PP

És IMHO nem _várja el_ hanem reménykedik. De ha lehülyézik, pedig szegény
csak kérdezni mert, akkor esetleg morci lesz.

Egyébként szomorú, hogy van aki (pl. én is :)) a listát inkább vicclapként
járatja, mert olyan jót lehet rögöni amikor a sok lámát alázzák.

Nem akarom tovább ragozni, sztem elég ennyi.

----[Fisher]----------[http://fisher.hu]---[X]