[Mplayer-felhasznalok] OFT: khiraly + index forum

khiraly at cia.hu khiraly at cia.hu
Mon Nov 11 23:23:22 CET 2002

Zoltan Ponekker <pontscho at kac.poliod.hu> irta:

#
# Hali
Hi!
#
# > Na kb ugyanennyire nem hasznalhato szamomra a GUI,
# > mert karakteres feluleten hasznalom, es _szamomra_ felesleges a GUI.
#
# De attol masnak meg nem kell elvenni a kedvet.
Igazad van.
#
# > A GUI SZVSZ csak vetites. Semmi olyat nem tud, amit a core ne tudna,
# sot
#
# Nem vetites.
#
# > nincs benne az osszes funkcio, ami a coreban benne van,
# > es _NEKEM_ lassabb is a klikkelgetes, mint a parancssoros hasznalat.
#
# Nem egy embert ismerek a kozelsegemben, akinek igy jobban bejon. Soot.
# Par
# arcnak ez volt az utolso merv windows mellett. Es en orulok neki, mert
# kezdenek rajonni, hogy nem csak m$ a vilag. Hogy ez miert jo nekem ?
# Mert
# igy ha nem csak hobbi szinten uzzuk majd az ipart konyebb lesz oket
# ravennem, hogy m$ - en kivul is van elet. Etc. Sorolhatnam a peldakat.
#
# > Ugyanilyen parasztvakitas miatt van fenn a Nautilus, a vektoros
# > ikonokkal, mert jol nez ki, de filemenedzsernek X alatt is az mc-t
# > hasznalom. Kb ugyanigy vagyok az mplayer-GUI-val is.
#
# En is. Nautilus fosszarlassu, nem is hasznalom, konsol + mc legjobb.
#
# > Es eddig semmi olyant nem tud, ami _technikailag_ lekorozi wines
# > tarsait-> szal mutogatni lehetne, hogy ezt is tudja...
#
# Nem is az a celja, hogy mutogassuk. MPlayernek sem az a celja, bar
# lehet,
# hogy ez eddig nem tunt fel. Es az 1millio letoltes ide vagy oda, ez
# meg
# mindig hobbi.
Ez nem cel, csak egy mellekhatas...;)

#
# > Nem az mplayer-GUI-val volt a bajom, hanem azzal hogy valaki azt
# > hasznalja. Remelem erted a kulonbseget.(az azutani hozzaszolasokban
# ez
# > is lett kifejtve...)
#
# A ketto majdnem ua. Mert ha azt hasznalja, akkor mar egy faszkalap
# lamer
# kocsog huje ?
Ebben viszont tevedsz! Nekem senkivel sincs bajom, aki windowst hasznal!
Sot rengeteg ismerosom van, aki wint hasznal
(jobban mondva egy kezemen meg tudom szamolni a linuxosokat.)
Attol hogy valaki mast hasznal, nem hulye.
De a linux egyik elonye, hogy van parancssoros felulet.

# Csak azert nem szolok be, mert tul jol nevelt vagyok ...
Meg szerencse, hogy jolneveltek vagyunk...;)

# > Orulok, hogy olvasod az index _linuxos_ forumjait...;)
#
# Jah. Bar nem sok ertelme van.
Mivel hogy hozza se szolsz. A velemenyedet ott is elmondhattad volna...

En senkit se akartam lebeszelni, csak a velemenyemet mondtam el.(talan
erre valo a forum?)
Es hogy minek animacios, vektoros, "csili-vili" szkinek?
Milyen buszken mutogattak a legujabb XP-ben(tavaly oktoberben),
hogy eltunik a szkin ha elindul a film, es hogy a linux ezt _se_ tudja.

Visszaemlekezve egy masik egyetemista tarsam meg a MAcOSX -et mutatta,
hogy animaltak az ablakok/ikonok. Es annak is hogy orult.(mondjuk azt a
laptopot en is elfogadtam volna...)

Az ilyen csili-vili dolgok az ember szeperzeket javitjak;) Na jo
abbahagyom az almodozast...

Ezt jol kitargyaltuk...;)

Khiraly

#