[Mplayer-felhasznalok] OFT: khiraly + index forum

Zoltan Ponekker pontscho at kac.poliod.hu
Mon Nov 11 23:02:39 CET 2002

Hali

> Na kb ugyanennyire nem hasznalhato szamomra a GUI,
> mert karakteres feluleten hasznalom, es _szamomra_ felesleges a GUI.

De attol masnak meg nem kell elvenni a kedvet.

> A GUI SZVSZ csak vetites. Semmi olyat nem tud, amit a core ne tudna, sot

Nem vetites.

> nincs benne az osszes funkcio, ami a coreban benne van,
> es _NEKEM_ lassabb is a klikkelgetes, mint a parancssoros hasznalat.

Nem egy embert ismerek a kozelsegemben, akinek igy jobban bejon. Soot. Par
arcnak ez volt az utolso merv windows mellett. Es en orulok neki, mert
kezdenek rajonni, hogy nem csak m$ a vilag. Hogy ez miert jo nekem ? Mert
igy ha nem csak hobbi szinten uzzuk majd az ipart konyebb lesz oket
ravennem, hogy m$ - en kivul is van elet. Etc. Sorolhatnam a peldakat.

> Ugyanilyen parasztvakitas miatt van fenn a Nautilus, a vektoros
> ikonokkal, mert jol nez ki, de filemenedzsernek X alatt is az mc-t
> hasznalom. Kb ugyanigy vagyok az mplayer-GUI-val is.

En is. Nautilus fosszarlassu, nem is hasznalom, konsol + mc legjobb.

> Es eddig semmi olyant nem tud, ami _technikailag_ lekorozi wines
> tarsait-> szal mutogatni lehetne, hogy ezt is tudja...

Nem is az a celja, hogy mutogassuk. MPlayernek sem az a celja, bar lehet,
hogy ez eddig nem tunt fel. Es az 1millio letoltes ide vagy oda, ez meg
mindig hobbi.

> Nem az mplayer-GUI-val volt a bajom, hanem azzal hogy valaki azt
> hasznalja. Remelem erted a kulonbseget.(az azutani hozzaszolasokban ez
> is lett kifejtve...)

A ketto majdnem ua. Mert ha azt hasznalja, akkor mar egy faszkalap lamer
kocsog huje ? Csak azert nem szolok be, mert tul jol nevelt vagyok ...

> Orulok, hogy olvasod az index _linuxos_ forumjait...;)

Jah. Bar nem sok ertelme van.

Pontscho / fresh!mindworkz
---
MPlayer Core Team - www.MPlayerHQ.hu