[Mplayer-felhasznalok] OFT: khiraly + index forum

khiraly at cia.hu khiraly at cia.hu
Mon Nov 11 22:45:10 CET 2002

Zoltan Ponekker <pontscho at kac.poliod.hu> irta:

A felreertesek elkerulese vegett az indexes Khiraly,
ugyanaz a Khiraly aki erre a listara szokott irogatni.;)

#
# Hali
#
# > mplayert GUI-val?
# > ehh.
#
# 1. ha nem tetszik, ne hasznald.
nem hasznalom
# 2. ha nem tetszik, ne fukkold bazmeg.
Ez nem fukk akart lenni.

# > Majd ha meretezheto lesz a skin(SVG), olyan ficsort tud mint a
# mostan
# > wmplayer(animacio). Stb, stb.
#
# Magyarazd mar meg hogy mi a fenere jo ? :) Azon kivul hogy csicsa
# semmire
# se hasznalhato.
Na kb ugyanennyire nem hasznalhato szamomra a GUI,
mert karakteres feluleten hasznalom, es _szamomra_ felesleges a GUI.

Latom magyarazatra szorul az a par soros hozzaszolasom:

A GUI SZVSZ csak vetites. Semmi olyat nem tud, amit a core ne tudna, sot
nincs benne az osszes funkcio, ami a coreban benne van,
es _NEKEM_ lassabb is a klikkelgetes, mint a parancssoros hasznalat.

Ugyanilyen parasztvakitas miatt van fenn a Nautilus, a vektoros
ikonokkal, mert jol nez ki, de filemenedzsernek X alatt is az mc-t
hasznalom. Kb ugyanigy vagyok az mplayer-GUI-val is.
Es eddig semmi olyant nem tud, ami _technikailag_ lekorozi wines
tarsait-> szal mutogatni lehetne, hogy ezt is tudja...

"-mplayert GUI-val?
Ehh."

Ez kb. nalam annyit takart, mintha olyat mondtak volna:
kernelforgatas X alatt(make xconfig), remelem latszik , hogy az
abszurditast akartam kifejezni. De nem fukkolni.

Nem az mplayer-GUI-val volt a bajom, hanem azzal hogy valaki azt
hasznalja. Remelem erted a kulonbseget.(az azutani hozzaszolasokban ez
is lett kifejtve...)

Nem akartam ezzel senkit se megbantani, ha meg is sikerult, akkor
elnezest kerek.
De gondolom a reagalasokban majd visszakapom(alig varom a tobbi levelet,
hogy elolvassam...;)

Orulok, hogy olvasod az index _linuxos_ forumjait...;)

Khiraly

#
# Pontscho / fresh!mindworkz
# ---