[Mplayer-felhasznalok] OFT: khiraly + index forum

Zoltan Ponekker pontscho at kac.poliod.hu
Mon Nov 11 23:44:39 CET 2002

Hali

> # A ketto majdnem ua. Mert ha azt hasznalja, akkor mar egy faszkalap
> # lamer
> # kocsog huje ?
> Ebben viszont tevedsz! Nekem senkivel sincs bajom, aki windowst hasznal!
> Sot rengeteg ismerosom van, aki wint hasznal
> (jobban mondva egy kezemen meg tudom szamolni a linuxosokat.)
> Attol hogy valaki mast hasznal, nem hulye.
> De a linux egyik elonye, hogy van parancssoros felulet.

En egyetlen vindows userrol se beszeltem.

> # Csak azert nem szolok be, mert tul jol nevelt vagyok ...
> Meg szerencse, hogy jolneveltek vagyunk...;)

Elegge.

> # > Orulok, hogy olvasod az index _linuxos_ forumjait...;)
> #
> # Jah. Bar nem sok ertelme van.
> Mivel hogy hozza se szolsz. A velemenyedet ott is elmondhattad volna...

Nincs szuksegem n+1. hasznalhatatlan regisztraciora. Kapok igy eleg sok
spamot.

> Es hogy minek animacios, vektoros, "csili-vili" szkinek?

Absz nem vektoros es nincs benne anim sem. Nem veletlen.

> Milyen buszken mutogattak a legujabb XP-ben(tavaly oktoberben),
> hogy eltunik a szkin ha elindul a film, es hogy a linux ezt _se_ tudja.

Megirjam, leprogramozzam ? Nem cucc, az hogy nicns, nem azt jelenti, hogy
nem is lehetseges.

> Visszaemlekezve egy masik egyetemista tarsam meg a MAcOSX -et mutatta,
> hogy animaltak az ablakok/ikonok. Es annak is hogy orult.(mondjuk azt a
> laptopot en is elfogadtam volna...)

MacOS X egy elbaszott FreeBSD alapu fos, kb akkora stabilitassal, mint egy
hintaszek.

> Az ilyen csili-vili dolgok az ember szeperzeket javitjak;) Na jo
> abbahagyom az almodozast...

Miert baj ha szep az, ami celszeru ? Az elobbi nem szukseges es elegseges
feltetele az utobbinak.

> Ezt jol kitargyaltuk...;)

Nem.

Pontscho / fresh!mindworkz