[Mplayer-felhasznalok] Hibbant VCD

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Dec 2 13:30:08 CET 2002

Hi,

> Ez igaz, de ez a megoldás az egész videot ujra dekodolja/kodolja,
> és ez mint lehetoseg a minoseg romlas miatt kizarva.
>
> (Egyebkent ezt hasznalom mar regota)

cdrdao ?

> Itt alapvetoen NEM karcos CD-rol van szo, hanem regirol.
> A cd-kre elegge vigyazok. Tapasztalatbol mondom,
> hogy a 4-5 eves philips MP 74min/650 Mb CD-R ugy szar ahogy van.
> Gyakorlatilag az adatokat(!) nem lehet roluk visszahozni. Filmet meg igen,
> de azok meg kephibasak lesznek.

ez teny, es nem csak a philips :(
a TDK-n 4-5 ev utan kis 1-2 mm-es lyukak keletkeznek a folian, a
kodak-nal meg felholyagosodik a folia.
nekem meg a philips-ek birtak a legjobban eddig.
de ez kezd OT lenni :) (bar ha azt nezzuk hogy a lista alapvetoen OT
temakrol szol, akkor vegulis epphogy kezd nem OT lenni :))

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu