[Mplayer-felhasznalok] Divx -> SVCD

Tóth Attila tilla at cre-active.hu
Mon Dec 2 15:07:48 CET 2002

Üdv!

> cdrdao ?

Az a probléma megoldodott: cdrdao-val...
--------------

De hogy a lista alaptemajahoz visszaterjunk:

(eloljaroban - hatha valaki nem olvassa el vegig
duheben - megneztem ebben a temaban irt korabbi leveleket,
es egyet talaltam: "divx -> mplayer" subj-el.
De nekem a 23.97 (24000/1001)-es fps-es svcd-t
nem jatsza le az asztali lejatszom!)

Es most a kerdes:
Van-e technikai megoldas arra, hogy a divx-es avi file-bol
svcd-t csinaljak (tudom mazohista vagyok :)

A baj az, hogy az avi 23.97.. fps-es (24000/1001),
vele egyutt a hang és a kep is...
Nekem meg mindenkepen 25 fps-be kellene kodolni (lsd: "eloljaroban").
De:
A keppel nincs baj, a felirattal nincs baj
de a hangot az istennek se tudom szinkronba hozni.
A kovetkezoket probaltam:
mencvcd-vel, ugy hogy megadtam: -fps 25
kep jo, szoveg jo (miutan atalakitottam mplayersub-ba), hang csuszik..

Probaltam ket menetben, hogy elosszor mplayer-el -vo yuv4mpeg -ao pcm .. -fps 25 stb
majd mjpegtools-al a keletkezett kimenetet,
de a hang akkor is elcsuszott...

Probaltam ugy is, hogy a -delay parameterrel jatszottam, de az statikus
ergo a folyamatosan csuszo hangot nem tudja rendberakni.

Mi itt a megoldas?

RTFM-et konyorgom ne, mert mar lassan kivulrol tudom,
vagy ha megis, melyik az a parameter amivel kiserletezzek.
(Az angol man-t es angol docs-ot neztem, pre10-be)

Tilla