[Mplayer-felhasznalok] Hibbant VCD

Tóth Attila tilla at cre-active.hu
Mon Dec 2 12:46:27 CET 2002

Üdv

"Veres Imre" <imre.veres at online.hu> wrote:

> A valasz NEM. De lehet a TOOLS/mencvcd szkriptecskevel, aminek ezek
> kellenek:

Ez igaz, de ez a megoldás az egész videot ujra dekodolja/kodolja,
és ez mint lehetoseg a minoseg romlas miatt kizarva.

(Egyebkent ezt hasznalom mar regota)

> Mellesleg szerintem 3 fajta CD-vel nem volt sohasem bajom: Phillips,
> Eurodata es Skymedia. Tehat valoszinuleg nem azert karcos a cd, mert a
> Phillips mar jol osszekarcolta neked elore... ;-)

Itt alapvetoen NEM karcos CD-rol van szo, hanem regirol.
A cd-kre elegge vigyazok. Tapasztalatbol mondom,
hogy a 4-5 eves philips MP 74min/650 Mb CD-R ugy szar ahogy van.
Gyakorlatilag az adatokat(!) nem lehet roluk visszahozni. Filmet meg igen,
de azok meg kephibasak lesznek.

Tilla