[Mplayer-os2] SciTech MGL

Kovacs Istvan kofa at alarmix.net
Fri Aug 30 10:08:55 CEST 2002

On Fri, 30 Aug 2002 09:56:55 +0200, Peter Kocsis wrote:

>Mindamellett ha a hwendive fel van rakva, akkor hardveresen gyorsitott
>is.

A HWENDIVE fizetos. Az SDD (legalabbis az IBM-fele) ingyenes, es ha jol
tudom, a 2D funkciokban nem, csak a kivalaszthato felbontasokban,
frissitesi frekikben es a 3D-ben ter el a penzestol.

>Ennek nincs koze a Scitech-hez, ez GRADD funkcio.

GRADD funkcio, igen, de az SDD is GRADD driver.

Kofa

Homepage at http://emil.alarmix.org/kofa/  For PGP public key: send mail
with the subject PGP Public Key Request or finger kofa at lemma.math.bme.hu