[Mplayer-os2] SciTech MGL

Peter Kocsis pkocsis at mediatechnik.com
Fri Aug 30 09:56:55 CEST 2002

> Ha nem kell 2D gyorsitas akkor jo szerintem a Doodle VMAN_FSDIVE amit
> Doodle valami Doom portbol barkacsolt ki. Dive-re epul es MGL-t
> megszegyenito modon valt teljes es ablakos mod kozott.

Mindamellett ha a hwendive fel van rakva, akkor hardveresen gyorsitott is.

Az a jo benne, hogy teljesen a DIVE-t hasznalja, az
nagyit/kicsinyit/konvertal
kulonbozo formatumok kozott, igy ha valaki ir hardveres gyorsitast
valamilyen
funkciora, azt ki fogja hasznalni. (Lasd a hwendive esetet, ami pont azt
csinalja, hogy egy csomo kartya hardveres stretch kepesseget basszintja
bele a DIVE-t hasznalo alkalmazasokba).

Nem kell tehat foglalkozni az atmeretezessel, se a szinkonverzioval, mindezt
az OS/2 elvegzi.

Ja, es fullscreen modban is a Dive nagyit/kicsinyit/stb, szoval az egeszet
egyszer kell megcsinalni es kesz.

Szerintem megeri kiprobalni, legfeljebb csak egy lesz a sok VO kozul. ;)

Doodle