[Mplayer-felhasznalok] NTSC lemez

Zana János Janos.Zana at uni-corvinus.hu
Sun Sep 27 15:06:38 CEST 2009

Sajnos, egy NTSC lemezzel bajlódom. A lemez valószínűleg REGIO1-es.
MsWindows alatt nem lehet vele semmit csinálni. Linux alatt az
mplayer-rel le tudom játszani, k3b-vel le tudom másolni. A másolat már
lejátszható win alatt is.
A kérdésem: hogyan észlelhetem, hogy REGIO1-es a lemez?

Tudomásom szerint a DVD drive öt, vagy tíz alkalommal állítható át más
régió kódra, utána használhatatlanná válik. Mi igaz ebből?

Elképzelhető-e, hogy akár a NEROlinux, akár a k3b a tudtom nélkül
átállítja a régió kód számlálót?

Üdv, János