[Mplayer-felhasznalok] vdpau

Ligetvári Sándor batyuu at gmail.com
Fri Sep 11 21:01:23 CEST 2009

Hi all!

Jó rég volt problémám, de most akadt egy: szeretném vdpau támogatással
fordítani az mplayert.
Mai svn-ből ez sajna nem megy (másikból nem tudom, ez az első próba).
Ezt a szép üzenetet kapom:

libvo/vo_vdpau.c: In function 'create_vdp_mixer':

libvo/vo_vdpau.c:417: error: 'VDP_VIDEO_MIXER_ATTRIBUTE_SKIP_CHROMA_DEINTERLACE' undeclared (first use in this function)

libvo/vo_vdpau.c:417: error: (Each undeclared identifier is reported only once

libvo/vo_vdpau.c:417: error: for each function it appears in.)

make: *** [libvo/vo_vdpau.o] Error 1

make: *** Waiting for unfinished jobs....

Tud valaki segíteni, hogy mi a nyűgje, mi is hiányzik? Elvben minden
header megvan (legalábbis az Nvidia oldaláról leszedett binárist
kibontva nincs más, mint ami a rendszeremen), vagy mégsem?
A rendszer Zenwalk 6.2, azaz majdnem slackware :-)
Üdv!

Batyu'