[Mplayer-felhasznalok] vesa tamogatas

Varga Csaba vargadoktor at yahoo.com
Mon Dec 10 16:34:26 CET 2007

:(

win2k felejtõs, mert ahhoz túl régi a gép. NT4-hez az
utolsó hivatalos directx a dx3 (SP3-tól van benne, de
feltettem az SP6-ot is). A dx3 semmilyen dx-es
programnak nem elég, csak gesztusként került az
NT4-be. Valóban vannak nem hivatalos, 9x-ek verzióiból
tákolt, gagyi dx változatok NT4-hez: dx5, dx6patch.
Sõt kernelverzió-trükközéssel felmegy a win2k-s
dx8.1-is. Csak a poén, hogy ezek nem mûködnek. Az NT4
ugyanis nem támogatja a dx-et. OpenGL mûködik, de csak
-vo gl:noosd kapcsolóval és diavetítés a köbön hw-es
gyorsítás hiányában.

Szerintem is lehetetlen a win API miatt, talán full
screen módban maradt egy kis esély. Minden egyéb
tippet megköszönök.