Re: [Mplayer-felhasznalok] kezdő

Mocsáry András mocsy at freemail.hu
Wed Sep 6 11:22:01 CEST 2006

Szerintem a kezdőknek okosabb lenne valami (GUI)Graphical user
interfaccel (Grafikus felhasználói felület) használni az MPlayert.
Vannak kint neten többféle csomag ami tényleg csak click a setupra és
felmegy. Szal az mplayer mindenkié nem csak a koczkáké! :D
Én ezt használom:  http://sourceforge.net/projects/nmcplayer/