Re: [Mplayer-felhasznalok] kezdő

V V xefsmail at gmail.com
Mon Sep 4 20:35:10 CEST 2006

Hude vartam ezt. :)
Nem vagyok otthon a temaban, csak ez a kerdes annak ellenre, hogy kezdokent
van feltuntetve erosen szemet szurt. Probaltam visszafogottan ramutatni a
lenyegre, ez nem egy winmediaplayer, hogy leszedjuk a setup.exe-t aztan had
szoljon (persze altalaban nem szol). A vita pedig tok jo, epit, ha nem
fikazasbol all, ezert mondtam, hogy vartam a rakciot, kar hogy eltertel a
targytol!
A html tartalomra tett megjegyzesed is valoszinuleg jogos, nekem ez azert
nem tunik fel, mert nem egy text mode hardcore mail klienst hasznalok, hanem
a gmail webes feluletet (igen, igy egesz egyszeruen). Termeszetesen varom a
reakciot vagy esetleg a kivegzesrol szolo kialtvanyt, amiert webmail-el
merek levelet kuldeni mplayer listre (ezt ertsd ugy, hogy erdekel ki mit
tesz annak erdekeben, hogy ilyen html kod, stb ne legyen mar a levelben,
biztos engem is zavarna, ha pl muttot hasznalnek (bar szerintem muttal ez is
kivedheto ).