[Mplayer-felhasznalok] szetszed-osszerak

Balatoni Denes dbalatoni at programozo.hu
Mon Mar 21 17:54:01 CET 2005

Udv!

Hogy valaszoljak neked es magamnak, a problema megoldasa
a "-vo png:z=0" reszben, posntosan a z=0 parameterben rejlik,
valoszinuleg eddig a kepek vesztesegesen voltak tomoritve. Javits(atok)
ki ha tevednek.

udv
Denes

2005. március 19. 16.08-kor Balatoni Denes ezeket a bolcs gondolatokat
fogalmazta meg:

- Use the Source Luke ! -