[Mplayer-felhasznalok] szetszed-osszerak

Balatoni Denes dbalatoni at programozo.hu
Sat Mar 19 16:08:00 CET 2005

Udv !

Nem tudtam reprodukalni, lasd alabbi script. Ez a parameterkent adott filet
szetszedi tomoritetlen png-kre, aztan osszerakja, aztan szetszedi, vegul
osszehasonlitja a ket sorozatot - majd torli az osszes png filet az aktualis
directorybol. A ket sorozat png ugyanaz volt, amikre probaltam.

udv
Denes

#! /bin/sh

mkdir ./asd
mplayer -vo png:z=0 -nosound $1
mv *.png ./asd/
mencoder "mf://./asd/*.png" -of avi -ovc raw -o asd.avi
mplayer -vo png:z=0 -nosound asd.avi
for i in *.png ; do echo comparing ${i} to ./asd/${i} ;cmp -l
${i} ./asd/${i} ; done
rm asd.avi
rm *.png
rm -rf ./asd

2005. március 19. 13.28-kor Bálint Zsuzsanna ezeket a bolcs gondolatokat
fogalmazta meg:

- Use the Source Luke ! -