[Mplayer-felhasznalok] szetszed-osszerak

Balatoni Denes dbalatoni at programozo.hu
Thu Mar 17 16:06:46 CET 2005

Udv!

2005. március 17. 14.57-kor Bálint Zsuzsanna ezeket a bolcs gondolatokat
fogalmazta meg:
> Szoval: Van egy olyan funkcio az mplayerben, amivel szet lehet szedni
> egy videot kepekre, es egy olyan amivel a kepeket ossze lehet rakni.
> Azt szeretnem elerni, hogy az elsore szetszedett videobol ugyanazokat
> a kepeket kapjam vissza, mint amiket a masodik videobol(elsore
> szetszedett kepekbol osszerakott video) lehet kinyerni szetszedes
> utan. En azt hittem a raw formatum ilyen, de nem.
Miert mi a kulonbseg ? Ha csak idoben elcsuszik egymastol a ket verzio akkor
ez valami bug vagy pech. Vagy masrol szol az elso video mint a
szetszedett-osszerakott ??

> Koszi: Zsuzsi

udv
Denes

u.i: a raw mellett a libavcodec huffyuv meg ffv1 codecje is alkamas volna a
feladatra

--
- Use the Source Luke ! -