[Mplayer-felhasznalok] szetszed-osszerak

Bálint Zsuzsanna balintzsuzsanna at freemail.hu
Thu Mar 17 14:57:09 CET 2005

Sziasztok!

Egyszer mar irtam ebben a temaban, de hatha azota valakinek eszebe
jutott valami.
Szoval: Van egy olyan funkcio az mplayerben, amivel szet lehet szedni
egy videot kepekre, es egy olyan amivel a kepeket ossze lehet rakni.
Azt szeretnem elerni, hogy az elsore szetszedett videobol ugyanazokat
a kepeket kapjam vissza, mint amiket a masodik videobol(elsore
szetszedett kepekbol osszerakott video) lehet kinyerni szetszedes
utan. En azt hittem a raw formatum ilyen, de nem.
Van valakinek valamilyen otlete?

Koszi: Zsuzsi