[Mplayer-felhasznalok] mencoder

Balázs Attila battila9 at freemail.hu
Thu Jul 28 13:15:17 CEST 2005

Hi

ac3 az több sávos hangot takar, ha nem kell, hogy minden
hangszóróból más szóljon, akkor jöhet az mp3, ami csak sztereot tud.
mp3-ban  pedig a 256kb/s CD minőségnek felel, meg, én változó bit
rátát szoktam mellé használni, nem tudom hogy azt tudja-e a mencoder

üdv Attila

VINCZE Attila <vati at gotthardbt.hu> írta:

> Hello!
> On Wed, Jul 27, 2005 at 03:50:22PM +0200, VINCZE Attila wrote:
>
> Kozben megtalaltam a doksiban a bibit.
> 			^^^^^^^^
> Aszem ez volt a gond. Mpeg2-nel nem javallott.
>
> Viszont lenne megegy kerdesem:
> Tapasztalat szerint mi az a bitrata audional ami nagyon jo minoseget
ad.
> Van nehany koncert felvetel jo minosegiu hanggal, ugyhogy
elsodlegesen az audionak kellene jonak lenni. Kimasolni nem akarom
ha nem muszaly, mert az meg