[Mplayer-felhasznalok] mencoder

Balatoni Denes dbalatoni at programozo.hu
Thu Jul 28 10:59:35 CEST 2005

Udv!

Nem, celszerubb toolame-mel vagy twolame-mel (azt hiszem ez az ujabb) mp2-be
tomoriteni. A libavcodec ac3 tomoritoje nem hiszem hogy olyan kifinomult
pszihoakusztikus modellel rendelkezne mint az elobbiek. Ha viszont tobb mint
ket savos a hang, akkor AC3 az egyetlen lehetoseg.

udv
Denes

csütörtök 28 július 2005 10.34-kor VINCZE Attila ezeket a bolcs gondolatokat
fogalmazta meg:

- Use the Source Luke ! -