[Mplayer-felhasznalok] RE: Nagyon jo minoségu enkodolas. - file meret nem lenyeg.

robert.szabo at vodafone.com robert.szabo at vodafone.com
Fri Jul 15 10:38:13 CEST 2005

Kedves Zsiga, Attila,

Koszonom a leirast. a hetvegen ezt is kiprobalom.
>Hogyan grabbeled? En mjpeg-be veszek fel az alabbi paranccsal:
En eddig tomorites nelkul RAW file ba mentem azert, hogy ne legyen kepkocka eldobas a tomorites miatt. (bar lehet hogy egy kicsit tul paraztam...:)
A script nincs nalam, sajna igy nem tudom elkuldeni, de a Mencoder doksibol olloztam a example reszbol.

Koszonom,
Robi