[Mplayer-felhasznalok] Nagyon jo minoségu enkodolas. - file meret nem lenyeg.

Balatoni Denes dbalatoni at programozo.hu
Thu Jul 14 23:12:59 CEST 2005

Udv!

A tv interlacelt, ugyhogy kell ez (felteve, hogy teljes fuggoleges
felbontasban veszed fel):
ildct:ilme:top=1

A jo minoseg erdekeben vannak tobbek kozott ezek az opciok a lavcopts-ban:
vlelim=-4:vcelim=7
scplx_mask=0.03:tcplx_mask=0.05:dark_mask=0.02:lumi_mask=0.05 (ezek es a fenti
szamok nem egzaktak)
trell
mbd=1
mbd=2
cmp=1:subcmp=1:mbcmp=1
cmp=2:subcmp=2:mbcmp=2
cmp=3:subcmp=3:mbcmp=3
v4mv
cbp
mv0

ha zajos a kep
nr=800 (ez a szam sem egzakt)

A www.mplayerhq.hu oldalaon van a documentaion link, es ott a 7. fejezetben
vannak tippek, aztan a forrasban a DOCS directoryban erdemes korulnezni, es
persze van man page (man mencoder).

Ezt a kerdes egyebkent ezen a listan is legalabb 2-szer mar feltettek, az
angol listan illetve az ffmpeg listan meg nem tudom hanyszor (de min 2
elemzes is volt grafikonokkal, hogy melyik opcio mit csinal -
http://fatooh.org/remitests/ , az ujabbakat nem talalom).

sok sikert
Denes

--