[Mplayer-felhasznalok] Hogy lehet DVD-be kódolni?

Robert Klug rklug at arcor.de
Mon Jan 24 22:27:05 CET 2005

Am Saturday 22 January 2005 11:26 schrieb Tomi:
> Létezik a tools könyvtárban lévő divx2svcd scripthez hasonló csak dvd
> image készítő?

Szerintem csak mencoder-rel nem lehet interlaced mpeg2videot (DVD-hez az kell)
kesziteni. (noninterlaced az valamennyire megy)
Örülnek ha valaki egy müködö parancssorral racafolna.

Akartam irni egy linket a dec. 19-i DVD-s levelemre az arhivba, hogy mi
mindent erdemes elolvasni, de a nemet arcor internet szolgaltatotol egy
mplayerhq.hu cim se erheto el :((

Robi