[Mplayer-felhasznalok] Hogy lehet DVD-be kódolni?

Pihelevics Istvan pihe at dkh.dunaferr.hu
Mon Jan 24 08:02:48 CET 2005

Idézet Tomi 2005. január 22. 11.26 keltezésű leveléből:
> Mit kell tennem, ha egy videót(divX4) szeretnék felírni egy
> dvdre, úgy felírni, hogy azt bármilyen asztali DVD lejátszó is le
> tudja majd játszani DVD-ként.

Ha jól értem, akkor dvd-video kompatibilis videot szeretnél gyártani
x,y forrásból.
Nekem eddig még sajnos nem sikerült mencoderrel létrehozni ilyen
állományt amit aztán a dvdauthor szó nélkül elfogadott volna.
Workaround megoldásként ezeket szoktam használni:

mkdvd.pike:
http://fredrik.hubbe.net/hacks/mkdvd.html

tovid:
http://tovid.sourceforge.net/

--
Udv: Pihe,
"Ha csak az ismert dolgok érdekelnének, lakatosnak mentem volna" -