[Mplayer-felhasznalok] Mencoder frontend

VMiklos mamajom at axelero.hu
Thu Jan 20 22:03:34 CET 2005

On Thu, 20 Jan 2005, Tomi wrote:

> Létezik valami könnyen kezelhető és _működőképes_+_lefordítható_ mencoder
> frontend?
> LEszedtem az összeset az oldalról, de eddíg egyiket se tudtam lefordítani.

persze. kedvenc disztribuciod valszeg nem tette fel neked a -devel
csomagokat, emiatt nem tudsz forditani cuccokat

> Kicsit régi már a rendszerem, és nincs lehetőségem frissíteni(mert a modemes
> net nem alkalmas semmire)
> woody+debian r3.0 van kde 3.4.2-vel.

kdebol 3.4 sincs meg, szal 3.4.2d biztos nincs

> Ha van dialogra, vagy  TCL-TK-ra olyan frontend aminek azt nyomom hogy SVCD
> vagy DVD-be kódoljon akkor szó nélkül megteszi,  és nem kell két kilóméteres

van html+jsre epulo frontend is, googlen megtalalod

> paranccsort kiagyalni (melynek eredménye általában egy hang nélküli, vagy
> lejátszhatatlan hulladék)
> akkor írjátók meg!

ha elolvasnad a doksit, akkor kezzel is konnyuszerrel tudsz ilyet irni

> A mencoder nek van olyan opciója mellyel paranccsorból tudok tekerni? (pl. ha
> nem akarom a fél órás bevezetőt is bekódolni)

rtfm (-ss opcio)

udv / greetings,
VMiklos

--