[Mplayer-felhasznalok] Mencoder frontend

Tomi tomi at webgrafika.hu
Thu Jan 20 14:03:40 CET 2005

Hello!

Létezik valami könnyen kezelhető és _működőképes_+_lefordítható_
mencoder frontend?

LEszedtem az összeset az oldalról, de eddíg egyiket se tudtam
lefordítani. Amelyik lefordult, az shared lybarikat hiányolt.
Kicsit régi már a rendszerem, és nincs lehetőségem frissíteni(mert a
modemes net nem alkalmas semmire)
woody+debian r3.0 van kde 3.4.2-vel.

Ha van dialogra, vagy  TCL-TK-ra olyan frontend aminek azt nyomom hogy
SVCD vagy DVD-be kódoljon akkor szó nélkül megteszi,  és nem kell két
kilóméteres paranccsort kiagyalni (melynek eredménye általában egy hang
nélküli, vagy lejátszhatatlan hulladék)
akkor írjátók meg!

A mencoder nek van olyan opciója mellyel paranccsorból tudok tekerni?
(pl. ha nem akarom a fél órás bevezetőt is bekódolni)

Üdv Tomi