[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd

Pásztor Szilárd don at sztaki.hu
Sun Feb 13 20:25:30 CET 2005

Keller Attila:
> Legyen gyors, minoseg ne romoljon, es megegye a transcoder, ha egy masfel
> oras filmet konvertalok at. (ezt csak a fajl merete miatt irtam, mert
> nemtudom a transcoder menyit tud kezelni. Tenyleg mennyit tud?)

Lusta vagyok ugyan megnézni a manualt, de próbálkozz a huffyuv codeccel
írni, ez veszteségmentes. Igaz ugyan, hogy csak 12bpp... Elvileg a transcode
is eheti ezt.

> Jaj tenyleg. Majdnem elfelejtettem. Fontos a dvd-nek hogy 25 fps, legyen ?
> Nekem 23.976 a film. Felirtam (marmint 1 percet belolle) es a dvd
> lejatszotta. Lehet hogy nem mindegyik dvd tudja ? Vagy 5 percenkent
> megakad esetleg ?

Nem baj, NTSC dvd-k 23.976 fps és teljesen jók. Igazából a PAL dvd-k
bekaphatják, mert ott a 25 fps miatt gyorsítva van az eredeti 24, tehát
25/24 a lejátszási sebessége.

s.