[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sun Feb 13 15:19:23 CET 2005

Hi,

On Sun, 13 Feb 2005 12:14:07 +0100 (CET)
VMiklos <mamajom at axelero.hu> wrote:

> mencvcd? csak az a baj mind2nel, h mjpegtoolsszal kodol, es tetu lassu

Most forditottam egy transcodet es azzal sikerult mpegbe atrakni, csak elotte a feliratot kellene felrakni ra.

Azt mencoder-el kell gondolom. Milyen tomoritest erdemes hasznalni egy ideglenes fajlhoz, amit majd a transcodenek kell megennie?

Legyen gyors, minoseg ne romoljon, es megegye a transcoder, ha egy masfel oras filmet konvertalok at. (ezt csak a fajl merete miatt irtam, mert nemtudom a transcoder menyit tud kezelni. Tenyleg mennyit tud?)

Jaj tenyleg. Majdnem elfelejtettem. Fontos a dvd-nek hogy 25 fps, legyen ?
Nekem 23.976 a film. Felirtam (marmint 1 percet belolle) es a dvd lejatszotta. Lehet hogy nem mindegyik dvd tudja ? Vagy 5 percenkent megakad esetleg ?

koszi,
Attila

ui: Az sem baj, ha a feliratot dvd formatumba lehetne atrakni es nem a filmre konvertalni :)
Amugy a felirat karakterkeszlete cyrillic.