[Mplayer-felhasznalok] online filmnézés + mentés

Arpi arpi at mplayerhq.hu
Wed Nov 24 19:47:26 CET 2004

Hi,

> mindezt úgy, hogy a folyamatos letöltés közben folyó lejátszás alatt
> lehetõleg mindig az eddig letöltött rész teljes tartományában tudjon
> seekelni.

btw a g2 avi demuxere mar ilyen lesz, meg anno terveztek a g1-hez
is az autoindexinget (folaymatosan indexeli a mar lejatszott reszt,
igy visszafele tud tekerni, elore tekeresnel meg dekodolas nelkul
idozites es hang nelkul "jatszik" elore a megadott idonyit, ergo
teker csak megse)

g2-ben az osszes formatumra lesz ilyen mellesleg...
(tehat nem lesz -idx, menet kozben indexel majd)

> Na hát erre mondom azt, hogy innentõl kezdve már csak egy-két lépés megkérni
> a Napot, hogy ne menjen már le éjszaka, hogy ne kelljen megerõltetnünk a
> szemünket a sötétben.

hja, meg lennenek meg ilyen 5leteim nekem is...
pl. megkerni mill gatest hogy csereljek mar le a kernelt a windozban
a linuxera... :)

A'rpi / MPlayer, Astral & ESP-team

--
Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.